Naujienos

„Antras žingsnis“ kviečia suprasti mokinių poreikius

Jau antrus mokslo metus Lietuvos mokytojai ir mokiniai pasitinka pandemijos akivaizdoje. Šis laikotarpis skatino ieškoti savyje resursų, kurie padėtų išbūti su nerimu, nežinomybe, atlaikyti dėl staigių pokyčių kylančius jausmus. Siekdami geriau suprasti vaikų jausmus ir mokyti juos tinkamai reikšti, vis daugiau mokytojų rinkosi „Antro žingsnio“ programą, kaip būdą įgalinti save ir savo mokinius ramiau ir sklandžiau išgyventi šį laikotarpį. 

Plačiau

Pozityvios tėvystės įgūdžių mokymai, auginantiems 4-6 metų vaikus

Kviečiame tėvus, auginančius 4-6 metų vaikus, įgyti arba sustiprinti pozityvios tėvystės įgūdžius. Nuotolinių mokymų (aštuonių užsiėmimų) metu sužinosite, kaip kurti ryšį su vaiku, kokie yra pozityvaus drausminimo būdai, kas turi įtakos vaikų savijautai ir elgesiui. 

Plačiau

Aušra Kurienė: „Mokykla vaikams – naujas pasaulis. Leiskite jiems klysti“

Pradėję lankyti mokyklą, pirmokai ateina į jiems nepažįstamą pasaulį, kuriame reikia išmokti orientuotis naujoje erdvėje, laike ir daiktuose, kurti santykius su kitais suaugusiais ir vaikais. Prisitaikyti ir išmokti naujų taisyklių vaikams reikia laiko, taip pat tėvų pagalbos, palaikymo bei padrąsinimo. 

Plačiau

Grupinės supervizijos psichologams nuotoliniu būdu

Paramos vaikams centro ekspertai veda supervizijas, skirtas pedagoginių psichologinių/švietimo pagalbos tarnybų ir ugdymo įstaigų psichologams aptarti sudėtingiems konsultavimo atvejams bei kitiems profesiniams sunkumams. REGISTRACIJA BAIGTA

Plačiau

Tavo laikas lygu laimingas vaikas: ką svarbu žinoti tėvams ir kaip gali padėti savanoriai

Vaikai ir paaugliai jaučiasi laimingi, saugūs, labiau pasitiki savimi ir lengviau įveikia įvairius sunkumus, kai suaugusieji jiems nuolat skiria individualaus laiko. Tai patvirtina moksliniai tyrimai, su vaikais dirbantys psichologai ir Paramos vaikams centro mentorystės programos „Big Brothers Big Sisters savanoriai. 

Plačiau

(NE)SUPRASTOS ŽINUTĖS: „Man niekas neįdomu“

Kodėl vaikas ir paauglys sako, kad jam niekas neįdomu? Dažniausiai ne todėl, kad tingi ar nenori pasistengti. Gali būti, kad jaučiasi prislėgtas arba pavargęs, bijo nesėkmės arba nenori vienas užiimti siūloma veikla. 

Plačiau

Paskaita „Pirmokų adaptacija mokykloje: kaip gali padėti tėvai“

Daugeliui pirmokų tėvų kyla nemažai klausimų dėl vaikų adaptacijos mokykloje: pasikeitusios dienotvarkės, naujų pareigų, santykių su mokytojais ir bendraklasiais. Paskaitoje bus kalbama apie tai, su kokiais psichologiniais iššūkiais gali susidurti vaikai pradėję lankyti mokyklą ir kaip tėvai gali prisidėti, kad pirmos klasės adaptacija vyktų sklandžiai bei saugiai.

Plačiau

(NE)SUPRASTOS ŽINUTĖS: „Nelįsk prie manęs!“

„Nelįsk prie manęs!“, „Atstok!“, „Palik mane ramybėje“. Girdite iš savo vaiko ar paauglio? Taip jis parodo, kad išgyvena labai stiprius jausmus (susierzinimą, pasimetimą, pyktį, o gal baimę) ir norėtų daugiau asmeninės erdvės nusiraminimui. Kaip tėvams reaguoti, kad vaikas ir paauglys jaustųsi suprastas, priimtas, saugus? 

Plačiau

Kaip ruoštis mokyklai kartu su vaiku ar paaugliu?

Artėjant mokslo metams, labai svarbu ne tik būsimiems pirmokams, pradinukams, bet ir paaugliams padėti pasiruošti mokyklai. Ypač tai aktualu po nuotolinio mokymosi, nes nemažai vaikų ir paauglių gali jausti nerimą dėl grįžimo į klases. 

Plačiau

SVARBU:

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

                                                                                  

 

 

 

 

Naujienlaiškis:

Pagrindiniai rėmėjai:

 

Nevyriausybinė organizacija, teikianti pagalbą vaikams ir šeimoms