Nuo šiol papildomai arba po darbo valandų bus galima konsultuotis pradėjusioje veikti Įvaikinimo ir globos skambučių linijoje. Profesionalūs konsultantai suteiks reikalingą informaciją bei konsultuos rūpimais klausimais, susijusiais su globa, budinčio globotojo veikla, įvaikinimu.
Psichologės psichoterapeutės Aušros Kurienės pokalbis su LRT žurnaliste Giedre Čiužaite apie tai, kodėl vaikai ir paaugliai nesilaiko susitarimų, negirdi, ignoruoja tėvų nurodymus. Išgirsite, kodėl vaikai negali noriai įgyvendinti visų nurodymų ar draudimų, kaip susitarti, kad vaikas galėtų laikytis susitarimų, kuo tai skiriasi nuo informavimo ir sąlygų išdėstymo, kodėl svarbu įsitikinti, ar vaikas suprato ir pajėgus padaryti, ko yra prašomas.
Kaip kalbėtis su paaugliu, kad būtume išgirsti, ir kad tai, ką susitarsime, pagaliau įvyktų? Kodėl neveikia nurodymų davimas ir paliepimai? Kodėl labai svarbu įsitikinti, kad pakankamai išklausėte paauglį ir išgirdote jo nuomonę, o ne, jam tik pradėjus šnekėti, skubėjote kažką patarti ar pasakyti savo nuomonę?
Į virtualią erdvę persikėlė ne tik vaikų ir paauglių mokslai, bendravimas su draugais, laisvalaikis, bet ir romantiški santykiai: pažintys, flirtas, pasimatymai. Tad su vaikais ir paaugliais labai svarbu pasikalbėti ne tik apie pavojingas situacijas, bet ir apie tai, kaip jie jaučiasi, kai „gyvas“ bendravimas yra apribotas.
„Jeigu vaikas galvoja, kad yra mylimas, protingas, kūrybingas, išradingas, tuomet jis yra smalsus, nori kažkuo tapti, sukuria santykius, įveikia nesėkmes. O kai galvoja, kad yra nevykėlis, negražus, nesportiškas, nieko nesugebantis, tai jaučiasi suvaržytas, nemano, kad gali kažko pasiekti ir net norėti daugelio dalykų“, – sako Paramos vaikams centro vadovė, psichologė psichoterapeutė Aušra Kurienė.
Paskutinę sausio savaitę į mokyklos suolus sugrįžo mokiniai, neturintys sąlygų mokytis namuose arba patiriantys mokymosi sunkumų. Siekdamos, kad būtų užtikrintas sklandus mokymosi procesas ir mokiniams būtų suteikta visapusiška pagalba, nevyriausybinės organizacijos pradeda iniciatyvą „Padėsiu mokyti(s)“!
Su kokiomis grėsmėmis vaikai ir paaugliai gali susidurti internete, kaip jie dėl to išgyvena ir jaučiasi? Ką suaugusieji galėtų padaryti, kad padėtų vaikams ir paaugliams apsisaugoti? Kaip paskatinti juos kreiptis pagalbos, susidūrus su netinkamu elgesiu internete? Atsako Paramos vaikams centro programos „Vaikystė be smurto“ vadovė, psichologė Ieva Daniūnaitė.
Kodėl svarbu žinoti, kad esate pakankamai geri tėvai ir kokiose situacijose to žinojimo reikia vaikams? Kas padeda jaustis pakankamai gerais tėvais, nekaltinti savęs ir būti dėmesingiems savo vaikams? Kaip reaguoti į kitų žmonių patarimus ir reakcijas dėl Jūsų bendravimo su vaiku? Apie tai Paramos vaikams centro programos „Pozityvi tėvystė“ vadovė, psichologė Erna Petkutė kalbasi su LRT žurnaliste Giedre Čiužaite.
Paramos vaikams centre nuolat teikiama profesionali specializuota ir kompleksinė pagalba smurtą patyrusiems vaikams bei jų artimiesiems. Įgyvendinant projektą „Kompleksinė pagalba nuo smurto nukentėjusiems vaikams, smurto liudininkams ir jų šeimoms“, 2020 m. pagalbą gavo 253 žmonės (113 vaikų ir 140 jų šeimos narių).
Paramos vaikams centras - Children Support Center
Nevyriausybinė organizacija, teikianti pagalbą vaikams ir šeimoms
2014 © www.manosvetaine.lt