Naujienos

Tėvystės mokymai globėjams ir įtėviams, auginantiems 3-8 metų vaikus

Kviečiame nuolatinius globėjus ir įtėvius, auginančius 3-8 metų vaikus, dalyvauti 9 savaičių mokymuose (kartą per savaitę). Jų metu bus aptariama vaikų raida ir galimi specifiniai iššūkiai, ryšio  su vaiku mezgimas, sudėtingos šeimos situacijos, tinkamas reagavimas į netinkamą vaikų elgesį ir kitos aktualios pozityvaus vaikų auginimo, rūpinimosi jais temos.

Plačiau

Mokiniai į klases sugrįžo, tačiau nuotolinio mokymosi sukelti sunkumai išliko aktualūs

Nors mokiniai nuo šio rugsėjo grįžo į klases, pandemijos bei nuotolinio mokymo(si) iššūkiai, su kuriais teko susidurti visai švietimo bendruomenei, vis dar išliko aktualūs. Įvedus nuotolinį mokymą(si), mokiniai patyrė įvairiausių sunkumų – pablogėjo tiek emocinė, tiek fizinė sveikata, trūko kontakto su mokytojais ir bendraamžiais, teko pratintis prie ne visada palankių mokymosi sąlygų, tapo sunkiau įsisavinti dėstomą medžiagą ir t. t.

Plačiau

(NE)SUPRASTOS ŽINUTĖS: „Išeisiu ir su jumis negyvensiu!“

„IŠEISIU IR SU JUMIS NEGYVENSIU!“, – sako vaikas ar paauglys. Gali būti, kad jis labai supyko, jaučiasi nesvarbus, neišgirstas arba namuose vyksta kažkas, ką jam vis sunkiau išgyventi. 

Plačiau

„Antras žingsnis“ kviečia suprasti mokinių poreikius

Jau antrus mokslo metus Lietuvos mokytojai ir mokiniai pasitinka pandemijos akivaizdoje. Šis laikotarpis skatino ieškoti savyje resursų, kurie padėtų išbūti su nerimu, nežinomybe, atlaikyti dėl staigių pokyčių kylančius jausmus. Siekdami geriau suprasti vaikų jausmus ir mokyti juos tinkamai reikšti, vis daugiau mokytojų rinkosi „Antro žingsnio“ programą, kaip būdą įgalinti save ir savo mokinius ramiau ir sklandžiau išgyventi šį laikotarpį. 

Plačiau

Pozityvios tėvystės įgūdžių mokymai, auginantiems 4-6 metų vaikus

Kviečiame tėvus, auginančius 4-6 metų vaikus, įgyti arba sustiprinti pozityvios tėvystės įgūdžius. Nuotolinių mokymų (aštuonių užsiėmimų) metu sužinosite, kaip kurti ryšį su vaiku, kokie yra pozityvaus drausminimo būdai, kas turi įtakos vaikų savijautai ir elgesiui. 

Plačiau

Grupinės supervizijos psichologams nuotoliniu būdu

Kviečiame pedagoginių psichologinių/švietimo pagalbos tarnybų ir ugdymo įstaigų psichologus į Paramos vaikams centro ir Nacionalinės švietimo agentūros organizuojamas grupines supervizijas, skirtas aptarti sudėtingiems konsultavimo atvejams bei kitiems profesiniams sunkumams.

Plačiau

Tavo laikas lygu laimingas vaikas: ką svarbu žinoti tėvams ir kaip gali padėti savanoriai

Vaikai ir paaugliai jaučiasi laimingi, saugūs, labiau pasitiki savimi ir lengviau įveikia įvairius sunkumus, kai suaugusieji jiems nuolat skiria individualaus laiko. Tai patvirtina moksliniai tyrimai, su vaikais dirbantys psichologai ir Paramos vaikams centro mentorystės programos „Big Brothers Big Sisters savanoriai. 

Plačiau

(NE)SUPRASTOS ŽINUTĖS: „Man niekas neįdomu“

Kodėl vaikas ir paauglys sako, kad jam niekas neįdomu? Dažniausiai ne todėl, kad tingi ar nenori pasistengti. Gali būti, kad jaučiasi prislėgtas arba pavargęs, bijo nesėkmės arba nenori vienas užiimti siūloma veikla. 

Plačiau

Paskaita „Pirmokų adaptacija mokykloje: kaip gali padėti tėvai“

Daugeliui pirmokų tėvų kyla nemažai klausimų dėl vaikų adaptacijos mokykloje: pasikeitusios dienotvarkės, naujų pareigų, santykių su mokytojais ir bendraklasiais. Paskaitoje bus kalbama apie tai, su kokiais psichologiniais iššūkiais gali susidurti vaikai pradėję lankyti mokyklą ir kaip tėvai gali prisidėti, kad pirmos klasės adaptacija vyktų sklandžiai bei saugiai.

Plačiau

SVARBU:

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                  

 

 

 

 

 

 

Naujienlaiškis:

Pagrindiniai rėmėjai:

 

Nevyriausybinė organizacija, teikianti pagalbą vaikams ir šeimoms